Olivieră gratuită model Păun, Toscana sau Dragon la orice achiziție de Land of Fertility, 5L. Menționează modelul la notele comenzii.

Livrare gratuită la orice comandă

Termeni și condiții

Informații preliminare

Documentul prezent, împreună cu toate documentele la care face referire, este intitulat „Termeni și condiții”, are caracter obligatoriu și definește regulile care vor reglementa relația dintre DOLIVE, în calitate de vânzător, și dumneavoastră, în calitate de Client, care decideți să achiziționați Produse de pe Site-ul nostru. Prin navigarea pe Site-ul nostru sau prin plasarea unei Comenzi, vă luați angajamentul de a respecta prezentul Contract și toate politicile la care acesta face referire.

Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând și fără notificare prealabilă acești Termeni și condiții. Prin urmare, îți recomandăm să accesezi această pagină periodic pentru a citi cea mai recentă versiune. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica Termenii și condițiile care sunt în vigoare la momentul plasării Comenzii. Accesarea Site-ului implică acceptarea necondiționată a Termenilor și condițiilor pe care le vom descrie mai jos. În cazul în care nu acceptați acești Termeni și condiții, nu vom putea încheia un contract cu dumneavoastră, iar astfel nu îți vom putea furniza Produsele pe care ni le solicitați, inclusiv să răspundem la anumite solicitări pe care le-ați putea avea.

Acest document a fost ultima dată actualizat la data de 09.09.2022.

Datele companiei

DOLIVE STORE SRL

Adresă:  Strada Dejului, Nr. 41, Scara 2, Ap. 20, Gherla, județul Cluj, cod poștal 405300

Număr de ordine în Registrul Comerțului: J12/1572/2018

Cod unic de înregistrare fiscală: 39237704

Email: office@dolive.ro

Telefon: 0758801014

Definiții

În sensul termenilor și condițiilor prezente, următoarele cuvinte, folosite cu majusculă, se definesc astfel, cu excepția cazului în care se prevede expres altfel:

DOLIVE se referă la denumirea comercială a DOLIVE STORE SRL, persoană juridică de naționalitate română, cu sediul social în Gherla,  Strada Dejului, Nr. 41, Scara 2, Ap. 20, județul Cluj, cod poștal 405300, având numărul de ordine în Registrul Comerțului J12/1572/2018, codul unic de înregistrare fiscală 39237704, email office@dolive.ro și număr de telefon 0758801014

Client se referă la orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoană juridică sau entitate juridică care își crează un Cont pe site și efectuează o Comandă pentru achiziționarea a unul sau mai multe Produse

Cont se referă la secțiunea din site accesibilă Clientului prin utilizarea, cu rol de identificare, a unei adrese de e-mail sau unui Nume de utilizator și o parolă, care permite Clientului plasarea unei comenzi și care conține informații despre Client și istoricul Clientului în Site (e.x. Comenzi, facturi fiscale etc.)

Comanda se referă la o comandă plasată de Client prin intermediul Site-ului prin care Clientul își exprimă angajamentul de a achiziționa unul sau mai multe Produse, în condițiile prevăzute de prezentul document și/ sau agreate cu DOLIVE printr-un mijloc de comunicare la distanță

Contract se referă la contractul la distanță încheiat între DOLIVE și Client, fără prezența fizică simultană a acestora, cu privire la vânzarea și, respectiv, achiziționarea a unuia sau mai multor Produse de pe Site, prin plasarea unei Comenzi de către Client și acceptarea ei de către DOLIVE, cu respectarea prevederilor legale și a termenilor și condițiilor pentru vânzarea online a Produselor de către DOLIVE.

Comunicari comerciale se referă la orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/ SMS/ telefonic/ mobile push/ webpush/ etc.)  conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Produse adăugate în secțiunea Coș, precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetari de piata și sondaje de opinie.

Nume de utilizator se referă la un pseudonim pe care un Client îl va folosi pentru crearea unui Cont și prin care acesta poate adăuga Recenzii pe Site.

Preț se referă la contravaloarea Produselor, pretinsă ți solicitată de către DOLIVE, evidențiată corespunzător acestora în pagina de produs din Site.

Produse se referă la orice bunuri sau servicii care urmează a fi furnizate de către DOLIVE Cumpărătorului în vederea achiziționării, contra cost, prin intermediul site-ului

Recenzii se referă la o evaluare scrisă de către Client care a achiziționat Produse, evaluare redactata pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Produsele respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.

Site se referă la site-ul deținut de DOLIVE și găzduit la adresa web dolive.ro și subdomeniile acestuia. 

Tranzacție se referă la încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea de Produse de către DOLIVE Clientului, indiferent de modalitatea de plată și livrare.

Documentul contractual

Contractul dintre dumneavoastră și DOLIVE se încheie în momentul în care Comanda dumneavoastră va fi acceptată în mod expres de DOLIVE și veți primi, în acest sens, un e-mail în care vom confirma Comanda.

Ne rezervăm dreptul de a decide, în mod unilateral și fără a preciza motivul, încheierea sau nu a unui Contract. Nu vom avea nicio răspundere față de dumneavoastră în situația în care refuzăm să dăm curs unei Comenzi. Dreptul de proprietate asupra produselor se va transfera către dumneavoastră la livrare, numai după ce ați realizat plata tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare, iar Comanda a fost confirmată.

Pentru a putea plasa în mod legal o Comandă pe Site-ul nostru trebuie

  • să aveți peste 18 ani și/ sau capacitate deplină de exercițiu
  • să fiți de acord cu prezentul Contract și toate documentele la care acesta face referire
  • să ne furnizați informații de identitate și de contact reale, complete și actualizate.

Site-ul nu vinde produse către minori. Dacă aveți sub 18 ani, vă rugăm să apelați la un părinte/ tutore pentru a plasa Comanda în numele dumneavoastră sau pentru a autoriza plasarea unei Comenzi.

Condiții generale de utilizare

Site-ul dolive.ro este un site public care poate fi utilizat de către orice persoană interesată de achiziționarea unuia sau mai multor Produse comercializate de către DOLIVE.

Ne rezervăm dreptul de a refuza sau restricționa accesul la anumite subsecțiuni sau caracteristici ale site-ului web unui vizitator sau client dacă există motive să suspectăm o tentativă de fraudare sau eludare a politicii Site-ului. În plus, accesul va fi refuzat sau restricționat atunci când bănuim în mod rezonabil că anumite acțiuni încearcă să ne prejudicieze interesele.

Interzicem în mod expres orice utilizare abuzivă a site-ului nostru. Prin utilizare abuzivă se înțelege orice acțiune ori inacțiune prin care nu sunt respectate regulile statuate în acest Contract sau în orice alte politică existentă pe site, orice acțiune care contravine bunei-credințe în relațiile comerciale ori contractuale sau orice acțiune care încalcă legislația în vigoare sau bunele practici.

Comanda online

Prin plasarea unei Comenzi vă exprimați dorința și acordul de a încheia un Contract cu DOLIVE.

Plasarea unei Comenzi se face prin adăugarea de Produse în coș și parcurgerea pașilor necesari pentru finalizarea comenzii și a plății. În cazul în care ne veți contacta telefonic pentru plasarea unei Comenzi, DOLIVE doar vă va ghida pentru a îndeplini pași necesari pentru plasarea unei Comenzi prin intermediul Site-ului. DOLIVE nu va plasa o Comandă în locul dumneavoastră.

O comandă poate fi formată din unul sau mai multe Produs. În cazul produselor cu variații sau cantități diferite, va fi necesar să selectați opțiunea dorită, iar dacă doriți să comandați mai multe Produse de același tip, veți putea opta pentru aceasta înainte de adăugarea Produselor în coș, pe pagina specifică Produselor, sau în secțiunea Coș a Site-ului.

Pentru plasarea unei Comenzi pe Site-ul dolive.ro este necesară crearea unui Cont. Acest lucru poate fi realizat înainte de plasarea Comenzii, pe pagina dedicată Contului sau în timpul finalizării unei Comenzi. Un Cont se crează prin utilizarea unui Nume de utilizator, a unei adrese de email și a unei parole. Atunci când creați un Cont de utilizator trebuie să furnizați informații de identitate și de contact reale, complete și actualizate. În caz contrar, Contul poate fi considerat o încălcare a Termenilor și condițiilor și poate fi închis de îndată. Sunteți responsabil de păstrarea în siguranță a parolei utilizate pentru crearea Contului și pentru orice acțiuni desfășurate în baza Contului de utilizator. Sunteți de acord să nu dezvăluiți parola Contului niciunui terț. Trebuie să notificați DOLIVE de îndată dacă sunteți în cunoștința unei breșe de securitate sau utilizări neautorizate ale Contului dumneavoastră de utilizator.

Ne rezervăm dreptul să validăm Comenzile înainte de onorarea lor și te vom contacta telefonic, prin email sau altă metodă disponibilă, iar tu declari în mod expres că accepți acest drept al DOLIVE.

Comanda va fi considerată finalizată prin plata integrală a Prețului Produselor din Comandă, dar doar atunci când suma aferentă a intrat efectiv în contul nostru.

Vom putea anula o Comandă plasată de dumneavoastră, cu notificarea concomitentă sau ulterioară, și fără ca această anulare să atragă vreo răspundere a noastră față de dumneavoastră, în următoarele cazuri:

  • banca care v-a emis cardul nu acceptă Tranzacția, în cazul plății online
  • procesatorul nostru de plăți nu validează sau invalidează Tranzacția, în cazul plății online
  • datele pe care ni le furnizați la plasarea unei Comenzi sunt incomplete sau incorecte
  • nu ne confirmați Comanda atunci când te contactăm în acest scop

În cazul în care în urma plasării unei Comenzi constatați că datele furnizate sunt incorecte sau incomplete, aveți posibilitatea de a ne contacta telefonic (0758801014) sau prin email (office@dolive.ro) pentru corectarea sau completarea lor. Cu toate acestea, pentru a evita anularea Comenzii, trebuie să ne contactați în cel mai scurt timp posibil după plasarea Comenzii.

Produsele de pe dolive.ro

Fotografiile Produselor afișate pe Site au caracter informativ și pot conține accesorii neincluse în pachetele standard. DOLIVE depune toate eforturile pentru a fi cât se poate de exact în prezentarea corectă a informațiilor prezentate pe acest site.

Nu putem garanta faptul că orice Produse care au fost incluse la un moment dat pe Site vor fi disponibile în orice moment pentru achiziționare. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unor Produse.

Nu vom avea nicio răspundere față de dumneavoastră în situația în care unul dintre Produse nu se mai regăsește pe Site. Deși vom încerca să avem în timp real pe Site actualizare informațiile privind disponibilitatea Produselor, nu putem garanta faptul că aceste informații vor fi actualizate, în orice moment. Toate Comenzile vor depinde de existența Produselor în stoc.

În măsura în care Produsele sunt indisponibile, dar dumneavoastră ați plasat deja Comanda, vă vom informa cu privire la indisponibilitatea acestor Produse în cel mai scurt timp posibil și vă vom recomanda Produse similare, la valoare egală sau apropiată care pot fi comandate. În măsura în care nu doriți să comandați Produsele similare recomandate de DOLIVE, vom anula comanda, iar dacă ați plătit deja prețul Produselor, vom proceda la returnarea sumelor de bani în cel mai scurt timp.

Prețuri, facturare, plată și livrare

Prețul Produselor este afișat în lei pe Site și este scutit de  taxa pe valoare adăugată.

În măsura în care există o eroare cu privire la Prețul afișat pe Site, vă vom aduce la cunoștință în cel mai scurt timp, urmând să vă returnăm suma de bani achitată suplimentar sau să vă solicităm o sumă de bani suplimentară. În măsura în care noul Preț nu este mulțumitor pentru dumneavoastră, nu răspundeți la solicitarea noastră sau nu vă putem contacta, vă vom anula Comanda și vă vom rambursa cât mai curând posibil suma de bani achitată.

Prețurile Produselor vor putea fi actualizate/ modificate în orice moment, iar această actualizare/ modificare va înlocui orice Preț anterior. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica Prețurile de la momentul plasării efective a Comenzii.

Conform Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, factura transmisă către Cumpărător este în format electronic, iar acceptarea Termenilor și condițiilor duce implicit la acceptarea transmiterii facturii în format electronic. La orice cerere venită prin adresa de email office@dolive.ro, la numărul de telefon 0758801014 sau alte canale de comunicare, putem include factura în colet.

Plata Produselor comandate se poate face astfel:

  • plata online cu cardul bancar
  • numerar la livrare

Dacă optați pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor de pe cardul dumneavoastră se face prin intermediul TWISPAY (Capital Financial Services S.A.), iar DOLIVE nu va stoca niciun fel de date referitoare la cardul dumneavoastră.

Dacă optați pentru plata numerar la livrare/ ramburs, veți achita livratorului numerar sau cu cardul, dacă acesta oferă această posibilitate, contravaloarea Produselor comandate. 

Taxele de transport sau de livrare nu sunt incluse în Preț, cu excepția anumitor oferte care vor fi aduse la cunoștința dumneavoastră, dacă va fi cazul, prin intermediul Site-ului. Pentru mai multe informații despre politica de livrare, vă rugăm să consultați Site-ul nostru la secțiunea Politica de livrare.

În zilele de sâmbătă și duminică nu se fac livrări. Rețineți faptul că, în anumite situații, mai ales în perioada sărbătorilor sau de Black Friday, timpul de livrare se poate prelungi, fapt ce poate rezulta din aglomerarea firmelor de curierat sau din alte motive independente nouă. Întârzierea livrării nu se va datora acțiunilor sau inacțiunilor noastre, ci unui eveniment exterior nouă, situație în care sunteți de acord să nu solicitați atragerea răspunderii noastre în nicio circumstanță.

Garanții

Toate Produsele vândute de către DOLIVE beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare.

Dreptul de retragere

Potrivit OUG 34/2014, aveți dreptul de vă retrage din contract, respectiv să returnați un Produs sau să renunțați la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrarea. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Produs sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care dumneavoastră intrați în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care comandați printr-o singură comandă Produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care dumneavoastră intrați în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui Produs care constă din mai multe loturi sau piese

Puteți să vă retrageți din contract contactându-ne telefonic sau printr-un email care să conțină următoarele informații: exprimarea în mod expres a dorinței de retragere, data Comenzii/ data primirii Comenzii, numele complet al dumneavoastră, adresa dumneavoastră, data.

Pentru mai multe informații privind modalitatea de exercitare a dreptului de retragere, vă rugăm să consultați site-ul nostru la secțiunea Politica de retur.

DOLIVE își rezervă dreptul de a se retrage din Contract, indiferent de motivele ce stau la baza deciziei.

Transferul proprietății bunurilor

Proprietatea asupra Produselor va fi transferată la livrarea acestora, după ce ați efectuat plata și banii au ajuns în contul DOLIVE, în locația de livrare indicată în Comandă. Livrarea se va considera efectuată prin semnarea de către dumneavoastră a documentului de transport furnizat de livrator.

Comunicări comerciale

DOLIVE poate trimite comunicări comerciale prin email conținând informații cu privire la Produse, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Produse adăugate în secțiunea Coș, precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetari de piata și sondaje de opinie.

Cu toate acestea DOLIVE va trimite aceste comunicări comerciale doar cu acordul explicit al dumneavoastră.

Puteți modifica oricând preferințele cu privire la comunicările comerciale prin următoarele metode:

  • prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicarile Comerciale primite
  • prin contactarea DOLIVE

Recenzii

Scrierea de Recenzii poate face, de către un Client care a achiziționat Produse în secțiunile dedicate de pe paginile web ale Produselor. Informațiile înscrise pot fi atat pozitive, cât și negative și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire ale Produselor.

În momentul înregistrării unei anumite Recenzii pe Site, Clientul acorda DOLIVE o licența neexclusivă, perpetuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dă dreptul DOLIVE de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.

Fiecare Client, în momentul înscrierii de Recenzii, se angajează să respecte următoarele reguli:

  • să facă referiri doar la caracteristici și/ sau modul de utilizare ale Produselor
  • să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînșelatoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate
  • să folosească aceasta facilitate doar pentru a-și exprima opinia referitoare la anumite Produse de pe Site fără a face referire către alte firme ce promovează vânzarea și cumpărarea de Produse
  • să nu înscrie informații și/ sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială ca DOLIVE
  • să nu înscrie Recenzii care să conțină materiale de natura publicitara
  • să nu utilizeze Recenziile ca mijloc de comunicare cu DOLIVE, în acest sens se vor folosi datele de contact ale DOLIVE înscrise pe Site

În cazul în care DOLIVE constată încălcarea Termenilor și condițiilor cu privire la Recenzii de către un Client, aceasta poate șterge Recenzia care nu respectă regulile de pe Site.

Eventualele sesizări sau reclamații legate de Produsele achiziționate de Clienți nu vor putea face obiectul niciunei Recenzii, aceștia din urma fiind datori să respecte dispozițiile dedicate din acest Contract în vederea soluționării rapide și amiabile a oricăror astfel de sesizări/ reclamații.

Proprietate intelectuală

Întregul conținut al Site-ului este proprietatea intelectuală a DOLIVE. Site-ul poate folosit de către terți doar pentru informare și/ sau plasare de comenzi.

Utilizatorii Site-ului nu au dreptul de a descărca, modifica parțial sau integral Site-ul, reproduce parțial și/sau integral Site-ul, copia, distribui, vinde sau exploata Site-ul în orice altă manieră contrară intereselor DOLIVE, indiferent dacă există sau nu un scop comercial.

Orice conținut (incluzând, dar fără a se limita la baze de date, elemente de grafică, mărci, conținut juridic) sunt proprietatea intelectuală a DOLIVE. Întregul Site este protejat de Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, iar pentru orice încălcare a proprietății intelectuale, ne rezervăm dreptul de a sesiza instanțele de judecată competente pentru recuperarea integrală a prejudiciului, precum și de a depune o plângere penală la organele judiciare pentru tragerea la răspundere penală a făptuitorului.

Răspundere

Toate informațiile care sunt regăsite pe Site-ul dolive.ro au scop informativ și DOLIVE nu își asumă nicio responsabilitate sau vinovăție pentru posibilele pagube care pot apărea din utilizarea necorespunzătoare a Produselor achiziționate prin intermediul Site-ului web.

Forța majoră și cazul fortuit

Nu vom fi trași la răspundere pentru niciun fel de întârzieri sau nereușite în îndeplinirea serviciilor noastre, dacă intervine un caz de forță majoră sau un caz fortuit. Forța majoră include, dar nu se limitează la schimbări în legi sau reglementări, embargouri, războaie, acte teroriste, revolte, incendii, cutremure, accidente nucleare, inundații, greve, epidemii, pandemii, condiții meteorologice și acte ale hackerilor sau furnizorilor de servicii de internet.

Legea aplicabilă, sesizări și litigii

Prezentul Document este supus legii romane și este încheiat în limba română. În cazul unor eventuale litigii apărute între DOLIVE și Clienți se va încerca intai rezolvarea pe cale amiabilă a acestora. 

Astfel, pentru sesizări sau reclamații legate de Produsele achiziționate, Clienții au la dispoziție oricând posibilitatea transmiterii respectivei reclamații prin email la adresa office@dolive.ro. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau a sesizărilor de către DOLIVE este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.

În cazul în care Clienții nu primesc un răspuns la expirarea celor 30 zile de la DOLIVE, primesc un răspuns peste acest termen de la DOLIVE sau sunt nemulțumiți asupra modului în care a fost gestionată sesizarea/ reclamația de către DOLIVE, pot apela la procedurile alternative de soluționare SAL sau SOL, prezentate mai jos și ulterior instanțelor de judecată competente.

SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care consumatorilor li se oferă posibilitatea de soluţionare a litigiilor pe care le pot avea cu comercianţii, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea unui produs sau serviciu. Astfel, reclamațiile împotriva comercianților sunt prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. În vederea soluționării alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamația Clientului poate fi depusă în scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la următoarele date de contact: adresa: București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România.

Avand în vedere dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE, Clientul are posibilitatea de a opta pentru soluționarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii și prin utilizarea platformei europene de soluționare online a litigiilor (platforma SOL). Platforma europeană de soluționare online a litigiilor (SOL) este pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a crește siguranța și corectitudinea cumpărăturilor online, oferind acces la instrumente de calitate pentru soluționarea litigiilor.

În cazul în care soluționarea amiabilă ori alternativă a sesizărilor/ reclamațiilor/ litigiilor nu va fi posibilă, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi soluționate de către instanțele judecatoresti romane competente din Gherla.

Clauze finale

Acest Contract are caracter obligatoriu. Nu puteți transfera, cesiona, greva sau înstrăina în niciun alt mod acest Contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile dumneavoastră care decurg din acesta, fără acordul nostru prealabil și scris.

Acești Termeni și condiții constituie acordul integral dintre dumneavoastră şi DOLIVE în ceea ce privește obiectul oricărui Contract și înlocuiește orice alt acord, orice altă înțelegere anterioară verbală sau scrisă dintre dumneavoastră și DOLIVE.